Har du nogle spørgsmål, er du altid velkommen til at sende en mail til os.

Du kan måske finde svaret nedenfor på de oftest stillede spørgsmål.


Har I en butik?
Nej, vi har ikke nogen butik. Vi er et 100% internet baseret firma.

Kan jeg ringe til Jer?
Vi foretrækker at blive kontaktet pr. mail. Det giver os mulighed for effektivt at besvare henvendelserne.
Det koster mindre at svare på mails og den besparelse bliver afspejlet i vores priser.

Hvis du foretrækker at ringe, er du naturligvis velkommen til at ringe på   28 77 05 18.

 Jeg har brug for flere oplysninger om en vare?
Vi forsøger at skrive så fyldestgørende som muligt om en vare. Hvis du har brug for yderligere oplysninger,
så skriv en mail - gerne med henvisning til varenummeret. Så svarer vi dig, så hurtigt vi kan.

Er priserne inklusiv moms?
Alle priserne er i DKK og inklusiv 25% moms.

Jeg er ny kunde, hvordan bestiller jeg?
Udfyld og send bestillingslisten pr. mail - klik her for at åbne listen. 
Dernæst modtager du en elektronisk faktura i din indbakke. Overfør venligst fakturabeløbet til Konto: 8130-6580545015.
Samme dag vi kan se din indbetaling, sender vi din bestilling med Post Danmark.  

Det er planen, at vi med tiden får udbygget med en web shop, hvor der kan handles online og med mulighed for at betale med Dankort.

Hvor lang tid vil der gå, før jeg modtager min bestilling?
Ordrer afsendes indenfor 1-2 hverdage. Normal leveringstid er 1-2 hverdage.
Alle varer sendes med Post Danmark i forede boblekuverter. 

Hvad skal jeg betale i porto?
Ingenting, alle bestillinger leveres gratis.


Hvis jeg ikke er hjemme, når min pakke ankommer hvad sker der så?
Smykkerne fylder ikke ret meget og kan normalvis komme ind i en postkasse. Hvis ikke det er muligt.
 vil Post Danmark lægge en seddel i din postkasse, og du kan efterfølgende hente varen på dit lokale posthus.

Har jeg returret?
Ja, du har fuld returret.

Skulle du fortryde købet, kan enhver vare returneres indenfor 14 dage fra den dato du har modtaget varen.
Hvis du fortryder dit køb, skal du returnere varen i samme stand og mængde, som da du modtog den.
Du skal selv betale for returportoen. Varebeløbet krediteret indenfor 2 dage.

Du bedes vedlægge information om dit navn, faktura nr. og dit reg.- og kontonummer. Så vil beløbet blive tilbageført dertil. 

Du kan også fortryde købet ved at nægte modtagelsen af varen, overdrage varen til Post Danmark eller returnere den på vores adresse.

Der mangler en vare eller der er fejl på en vare - reklamation?
Collane kontrollerer alle varer ved ankomst og afgang fra vores lager. Skulle der alligevel være en fejl, bør varen returneres hurtigst muligt.
Sammen med varen bedes du vedlægge
information om dit navn, fakturanummer og hvad der er galt med varen.

Varer, der returneres med reklamation, bliver erstattet af en ny vare indenfor 2 dage fra modtagelsen.
Har vi ikke varen, vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 2 dage.
Derudover gælder naturligvis den 2-årige reklamationsfrist i henhold til købeloven.
I alle tilfælde bliver udlagt porto refunderet. Ved reklamation sendes varerne til Collane.


Der mangler noget i min ordre?
Desværre kan der ske fejl. Hvis du har modtaget din ordre og der mangler en vare, bedes du straks kontakte os.
Send en mail med angivelse af faktura nr. Så undersøger vi hurtigt sagen og vender tilbage med et svar til dig.

I har tilbagebetalt et forkert beløb?
Desværre kan fejl ikke undgås. Hvis du har fået et forkert beløb tilbage, beder vi dig sende en mail med angivelse af faktura nr.
Så undersøger vi hurtigt sagen og vender tilbage med et svar til dig.


Hvis du stadig mangler svar på dit spørgsmål, så send en mail til os.